9 Kasım 2017 Perşembe

Allah-u Teala'nın İzni İle Geçim Sıkıntısına Karşı Okunacak Bir Dua

Allah-u Teala'nın İzni İle Geçim Sıkıntısına Karşı Okunacak Bir Dua
"Bismillahirrahmanirrahim; Bismillahi ala nefsi ve mali ve dini. Allahümme raddini bi-kadaike ve barik-li fi-ma kuddirali hatta la ühibbe ta’cile-ma ahharte ve-la te’hira-ma accelte."



Bismillahirrahmanirrahim; Bismillahi ala nefsi ve mali ve dini. Allahümme raddini bi-kadaike ve barik-li fi-ma kuddirali hatta la ühibbe ta’cile-ma ahharte ve-la te’hira-ma accelte.

Manası: Allah’ın mübarek ismi hürmetine nefsim, malım ve dinim için yardım istiyorum. Allah’ım! Beni senin hükmüne razı kıl. Ve benim için takdir olunanda bereket ihsan eyle ki, ben senin te’hir ettiğin şeyin acele gelmesini, acele olarak gönderdiğin şeyin de te’hirini sevmiş olmayayım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder