31 Ekim 2017 Salı

Maddive Manevi Sıkıntılarda Okunac Ayetler

Maddive Manevi Sıkıntılarda Tecrübe Edilmiş TEVBE Suresi'nin Bir Terkibi.. evet arkadaşlar bu ayetleri günlük okuyan şahıslar diline vird edinenler çok kısa zamanda sıkıntılarından kurtulur.

Tecrübe ettiğim bir ayettir maddi sıkıntı çektiğim bir zamanda bu ayetleri sayısız belli bir sayıyla kayıtlı kalmadan günlük okudum ve elhamdülillah 10 gün içerisinde bu sıkıntılarımdan kurtuldum.hikmet ve sırrı büyük bir ayet gerçekten.umarım sizede fayda sağlar saygılarımla.
(Alıntı)

Değerli dostlar bende sabah namazlarından sonra yaklaşık 1 ay okudum faydasını
gördüm.
(Hergün sabah namazından sonra 7-11-21-41 gibi rakamlarda okuyun.
Her namazın ardında okuyup tecrübe edebilirsiniz.)

TEVBE Suresi 128-129
Bismillahirrahmanirrahim (Abdestli Okuyalım)



لَقَدْ جَاءكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ
فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِيَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ
Lekad câekum resûlun min enfusikum azîz(azîzun), aleyhi mâ anittum harîsun aleykum bil mu’minîne raûfun rahîm(rahîmun).

Fe in tevellev fe kul hasbiyallâh(hasbiyallâhu), lâ ilâhe illâ hûve, aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arşil azîm(azîmi).


Anlamı : Andolsun, size kendi içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya düşmeniz ona çok ağır gelir. O, size çok düşkün, mü’minlere karşı da çok şefkatli ve merhametlidir Eğer yüz çevirirlerse de ki: “Bana Allah yeter. O’ndan başka hiçbir ilâh yoktur. Ben ancak O’na tevekkül ettim. O, yüce Arş’ın sahibidir.” Tövbe 128-129 arım faydasını görürsün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder