19 Mart 2019 Salı

Rızık Bolluğu İçin Denedim, Çok Bereket Buldum, Size de Tavsiye Ediyorum(Cübbeli Ahmet Hoca)

Rızık Bolluğu İçin Denedim, Çok Bereket Buldum, Size de Tavsiye Ediyorum
Rızık Bolluğu İçin Denedim, Çok Bereket Buldum, Size de Tavsiye Ediyorum.
Cübbeli Ahmet Hoca Sohbetin İçeriğinde Dua Var.


Sabah namazının sünnetinden sonra sadece
Peygamber Efendimizin ruhu şerifine
bir Fatiha suresi okunur ve ardından şu dua 11 kere okunur
"Ya Allahu , Ya Hayyu,Ya Kayyumu , Ya Vahidü ,Ya Ehadu ,Ya Vacidu ,Ya Cevadü ,Ya Kerim
infahni minke bi nef'hati hayrin inneke alâ külli şey'in kadir
."

Ey Allah! Ey Gerçek Hayat Sahibi! Ey Her şeyi Yöneten ! Ey bir olan! Ey Tek Olan
Ey Zengin! Ey Cömert! Ey Kerem sahibi! Tarafından bana bir hayır esinti bahşet, Şüphesiz sen her şeye hakkıyla gücü yetensin.
(Muhammed er-Radi el--İdrisi el-hasani, Tercemetü ma'lemeti me'alimi Sus 1/314)


Değerli dostlar imkanı olan Lalegül dergisini aylık olarak edinsin.
Sizlerinde bu hizmete bir katkınız olsun.
Şu anda derginin fiyatı 13.-TL
1 paket sigara parası
ama içeriğinde hazine değerinde bilgiler oluyor.
Yapılan kampanyalarda kitap fiyatları ortalama nerede ise 10.-TL Geliyor.


Medya Hesapları:

Youtube : http://www.youtube.com/cubbeliahmethoca
Facebook : http://www.facebook.com/cubbeliahmethoca
Twitter : http://www.twitter.com/c_ahmethoca
Instagram : http://www.instagram.com/c_ahmethoca
Web Site : http://www.cubbeliahmethoca.tv
Alışveriş: https://www.herseybusepette.com/

********************************************************************

Evleriniz İşyerleriniz Renklensin

http://stickerim.com/

20 yorum:

  1. Allah Razı olsun.çok değerli bilgiler paylaşiyosunuz emeğinize sağlık devamini bekliyoruz.ilim paylaştıkça çoğalır...

    YanıtlaSil
  2. Allah sizdende razı olsun, sizlerde sevdiklerinize, sizi sevenlere öğretin.

    YanıtlaSil
  3. Cubbeli hocamızdan Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  4. Slm kardesim turce mealinide paylasir misin

    YanıtlaSil
  5. Cübbeli Ahmet Hoca Efendi
    Ondan binkere Allah Razı Olsun
    Birçok Faziletli Duaları Ondan Öğreniyoruz

    YanıtlaSil
  6. Butun yollarimiz O na olsun insaAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Yollar hep rahmana çıkar, ne yaparsan yap.

      Sil
  7. Bu duayı mutalak sevdikerinize ulaştırın öğretin.
    Her sabah namazının sünneti ve farzı arasında okumayı adet edindim. Bende bereket buldum.
    Cübbeli Ahmet Hoca Efendiden Allah Razı Olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamün aleyküm alt yazıda dua 11, kere okunacak diyo hama hoca efendi Saydan bahsetmiyo kaç kere ikunmali

      Sil
    2. Sünnete uygun olan 3 kere. Ben kendim 11 kere aksatmamaya gayret ederek hergün 11 defa okuyorum ve bereketini gördüm.
      Size tavsiyem en az 3 - 7- 11 kere okumak.
      Fazla okumaktan zarar gelmez elbet. Hasene ve sevap kazanırsınız.
      Selamlar.

      Sil
  8. gerçekten doğru yaklaşik bir aydir okuyorum inanilmaz faydalarini göruyorum Allah razi olsun hocamizden

    YanıtlaSil
  9. 1 yıl önce başlamıştım, aylık gelirim çok çok arttı. sonra bir ara bıraktım ve şuan düşüşte. etkisi hemen tecelli etmeyebilir ama kesinlikle uygulayın, 1 yıl sonra o bolluğu yaşadığınızda ettiğiniz dua aklınıza gelecek. sağlıcakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba efendim etkisini kach gun ve ya kach hafta, ay sonra gordunuz? Gunde 1 kere 11 defami okudunuz?

      Sil
  10. selamun aleykum değerli müslümanlar dualarınızı bekleriz efendim teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Selamünaleyküm 2 yıla yakın her sabah namazı sünneti sonrası 1 defa okurum bir etkisi olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam. en az 11 kere okumaya devam edin. Kazancınızda bereket bulursunuz.Kendim Aksatmadan öğrendiğimden beri 11 kere okumaya devam ediyorum. Ben bereket buldum.
      İnşaAllah sizde bulursunuz.
      Salemetle.

      Sil
  12. Admin hakkını helal et vatsap guruplarimda paylaşıyorum bütün paylaşımları çok dua alıyorsun 257 kişilik 14 gurubum var Allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helal Olsun. Arasıra sayfanında linkini paylaşırsan memnun olurum.

      Sil
  13. Cübbeli videoda 11 kere okuyun demiyorki 11 nerden çıktı

    YanıtlaSil
  14. Nekadar çok okursan, okadar çok sevap kazanırsınız.
    11 kere okuma süresi 80 saniye.
    Fazla okumak ne kaybettirebilir.
    Ne kadar çok okursan çoklar az azlar daha az olur, yani kolay oluyor.
    Selamlar.


    YanıtlaSil