18 Ocak 2016 Pazartesi

24 Saat Zikir Etmekten Daha Faziletli Kısa Bir Zikir Vardır !

24 Saat Zikir Etmekten Daha Faziletli Kısa Bir Zikir Vardır !
Cübbeli Ahmet Hoca 


Subhanallâhi velhamdülillâhi ve lâ ilâhe illallâhu vallâhu ekber. Ve lâ havle ve lâ quvvete illâ billâh. Adede mâ alimAllâhu teâlâ ve zinete mâ alimAllâhu teâlâ ve mil emâ alimAllâhu teâlâ.




1- Allah'ı (Celle Celaluhu) çok zikreden erkeklerle kadınlardan yazılır.
2- Cennette bu zikirler onun için büyük bir ağaç olur.
3- Kuru ağacın yaprakları döküldüğü gibi kişinin günahları dökülür.
4- Allahu Teala o kişiye rahmeti ile tecelli eder. Bir kuluna bir kere tecelli etse bir daha o kulu azap görmez.
5- Bir keresi Gece Gündüz 24 saat Allahu Teala'yı zikredenden efdaldir.


Kaynak(Resmi Sitesi) : https://tr-tr.facebook.com/cubbeliahmethoca
,Resmi web sitesi : http://www.cubbeliahmethoca.tv
Resmi twitter sayfası : http://www.twitter.com/c_ahmethoca
Resmi facebook sayfası: http://www.facebook.com/cubbeliahmethoca

3 yorum:

  1. Yazmaktan yoruldum dilimde tüy bitti ama mealesef sana anlatamadım latin harfleri orijinal arabca kelimeleri bozuyor anlamını yitiriyor diye ama sende o vicdan anlayış nerdeee hiç olmazsa latin harflerinin yannda arabca harflerle,de yaznda arabca okumak isteyen okusun diye kendi kurumunuzdan seni hic uyaran yokmu sen bunu bilerek yapıyorsun bunu bilmiyor zannetme mahşerde nasıl hesab vereceğini düşniyorum Behlül ile harunuraşîd misâli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne söylesen haklısın. Bilerek yapmaktan haya ederim.
      İnsanların kalplerine tesir edecek, sure,ayet,salavat, ism-i şerif zikir ne bulursam buradan paylaşmaya çalışıyorum. Arapça bulduklarımı arapçası meali ne varsa o şekilde paylaşıyorum. Hatta arapça olmayan bir çok yazının arapça metinlerini buldukça paylaşıyorum tekrar düzenliyorum. Ha ben hiç bir kuruma bağlı değilim.
      Bu bloğu sadece kendim için oluşturmuştum. ama bugün bakıyorum 6.169.039 kişi ziyaretetmiş. Bunlardan bir kişi bile okuduklarından dolayı namaza başlamışsa bile bu bana kafi.Artık vebaline katlanacağım. Bir ara komple kapatmayı düşündüm.Sonra düşündüm Bir insanın kalbine tesir ederim diye kapattığım halde yeniden açtım.
      Beni uyarmaya devam et hatalar eksikler bulduğunda beni uyar hepsini düzeltiriz Allah-u Te'ala'nın izni ile doğrusunu yaparız. İnşaAllah.
      Selamlar Resul bey.

      Sil
    2. Arapça metnini ve mealini ekledim.
      Allah Senden Razı olsun Resul bey.

      Sil