19 Mayıs 2017 Cuma

Gece İstediğin Saatte Uyanma Duası

Gece İstediğin Saatte Uyanma Duası
“ALARM” DUASI OKU OTOMATiĞE BAĞLA

Allah Teâlâ uyku ihtiyacımızı azaltsın. Bu hususta bir dua mevcut. Hangi saatte uyanmak istiyorsan o saatte uyandırıyor seni Mevla. Oku otomatiğe bağla. Kehf Suresi’nin son ayetini okursan yattığın yerden Mekke’ye kadar nur oluyor.

O nurun içi melek doluyor. O melekler Arş’a kadar çıkıyor. Sabah kadar tesbih, zikir

çekip sevabını sana yazıyor. Duası da var. “Yarabbi en sevdiğin saatte uyandır beni, en sevdiğin amelle uğraştır beni. Beni sana yaklaştıracak ameller nasip eyle. Günahlarımdan uzaklaştıracak amellere kavuştur beni.”

Bu duayı okuyanın da elbisesinin içinde bir melek sabahlıyor.

O melek ona dua ve istiğfar ediyor. Dilediğin saatte niyet ediyorsun, o saatte uyanıyorsun. Saat kurmaktan daha üstün bu dua. Yarın ahirette fakir olmamak için uykuyu def etmek lazım.

 Kehf Suresi 110. Ayet

"Eûzübillahimineşşeytani'r-racim Bismillahirrahmanirrahim"

"Kul innema ene beşerum mislüküm yuha ileyye ennema ilahüküm ilahüv vahıd fe men kane yercu likae rabbihı felya'mel amelen salihav ve la yüşrik bi ıbadeti rabbihı ehada"

Kehf Suresi 110. Ayet Meali

"Eûzübillahimineşşeytani'r-racim Bismillahirrahmanirrahim"

 De ki: "Şüphesiz ben, ancak sizin benzeriniz olan bir beşerim; yalnızca bana sizin İlahınızın tek bir İlah olduğu vahyolunuyor. Kim Rabbine kavuşmayı umuyorsa, artık salih bir amelde bulunsun ve Rabbine ibadette hiç kimseyi ortak tutmasın."

Benim kendi tecrübemde Kevser Suresini bu niyetle okuduğunuzda sabah hem teheccüte hemde sabah namazına kuş gibi kalkıyorsunuz (yatmadan önce 3 yada 7 defa okuyunuz)
Kevser Sûresi

بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّح۪يمِ

اِنَّٓا اَعْطَيْنَاكَ الْـكَوْثَرَۜ ﴿١﴾ فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْۜ ﴿٢﴾ اِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْاَبْتَرُ ﴿٣

Okunuşu: İnnâ a'taynâkelkevser. Fesalli lirabbike venhar. İnne şânieke huvel'ebter.

Anlamı: (Ey Muhammed!) Doğrusu sana pek çok nimet vermişizdir. Öyleyse Rabbin için namaz kıl, kurban kes. Doğrusu adı, sanı ortadan kalkacak olan, sana kin tutan kimsedir.


Cübbeli  Ahmet Hoca -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder