20 Mayıs 2017 Cumartesi

Darda olduğumuz, sıkıldığımız, sıkıştığımız anlarda Okunacak Dua

Darda olduğumuz-sıkıldığımız-sıkıştığımız-anlarda Okunacak-Dua

Hasbîyallâh(hasbîyallâhu), lâ ilâhe illâ hûv(hûve), aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arşil azîm(azîmi).

Manası : "Bana, Allah yeter (kâfidir), O'ndan başka ilâh yoktur.

Ben, Allah'a tevekkül ettim (güvendim). Ve O, azîm arşın Rabbidir.

Tevekkül : Darda olduğumuz, sıkıldığımız, sıkıştığımız anlarda parasız kaldığınızda,dertlerle.

Size yardımcı sadece "Bana, Allah yeter (kâfidir), O'ndan başka ilâh yoktur.
"Kalp ile baba,amca,dayı,akraba patron bunlardan değil sadece Allah C.C. bana yeter.

Sebebleri yaratan Rabbimiz mutlaka size yardımcı olacaktır.

Sabah - Akşam 7 Kere Söyleyin

Hasbiyallâh(hasbiyallâhu), lâ ilâhe illâ hûve, aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arşil azîm(azîmi).

- “Bana, Allah yeter (kâfidir), O'ndan başka ilâh yoktur. Ben, Allah'a tevekkül ettim (güvendim). Ve O, azîm arşın Rabbidir.” (Tevbe,129)

- İnsanlar onlara: “Düşmanlarınız size karşı ordu topladı, onlardan korkun" dediklerinde, bu, onların imanını artırdı ve şöyle dediler: "Allah bize yeter. O ne güzel vekildir”. (Al-i İmran,173)

Hani o darda olduğumuz, sıkıldığımız, sıkıştığımız anlar vardır.

Hani ruhumuzun daraldığı, düşüncelerimizin yorulduğu, bedenimizin sızladığı zamanlar vardır.

Hani çaresiz kaldığımız, kendimizi yapayalnız hissettiğimiz durumlar olur ya...

İşte o zaman deyin ki; Hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl. (“Allah bize kâfidir, o ne güzel vekîldir!”)

Cübbeli Ahmet Hoca Tevekkül nedir

Hoca çok güzel bir şekilde açıklamış mutlka izleyin



Bazen çaresiz kalırsınız, yüzde yüz haklı da olsanız elinizden hiçbir şey gelmez. Haksızlığın karşısında mahzun mahzun bakmak içinizi acıtır. Böyle bir durumda yapılacak tek şey var; Derdinizi herkesin hakkından gelen birisine anlatmak.

Zaman olur olayların üstesinden gelemezsiniz. Boyunuzu, boynunuzu ve gücünüzü aşar, imkânınızı zorlar, eliniz ayağınız tutulur. Bir yerde çaresiz kalırsınız.

O zaman deyin ki; Hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl.(“Allah bize kâfidir, o ne güzel vekîldir!”)

Rasulullah Efendimiz (Aleyhis’salatu ve’s selam) “Allah bize kâfidir, o ne güzel vekîldir!” buyurdu. (Buhari

Allah bize yeter, o ne güzel hâmi, ne güzel güvencedir.

İçinden çıkamadığım, boğulduğum dertlerime; Hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl.

Çaresizliğime,

yılgınlığıma,

biçare oluşuma; Hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl.

Yaptıklarıma,

yapamadıklarıma; Hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl.

Geceler boyu ağlamalarıma,

yüreğimin üşümelerine,

ruhumun girdaplarına; Hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl.

Kendimi ifade edemiyeşime,

söyleyip de kimselere duyuramadığım,

acıyan,

kanayan,

ağlayan herşeyime;

Hasbiyallâh(hasbiyallâhu), lâ ilâhe illâ hûve, aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arşil azîm(azîmi).

- “Bana, Allah yeter (kâfidir), O'ndan başka ilâh yoktur. Ben, Allah'a tevekkül ettim (güvendim). Ve O, azîm arşın Rabbidir.” (Tevbe,129)

Dayan be gönlüm! Bîçâre değilsin. Yaradan sana yâr! Kimsesiz değilsin, yanında "Kimsesizler kimsesi" var!

Biliyorum, Sığmazsın hiç bir yere, dünya sana dar! Ama dayan be gönlüm! Dayan ki her gecenin mutlaka bir sabahı var!

 İlginizi Çekebilir.

Maddive Manevi Sıkıntılarda Okunac Ayetler 

 Açılması gereken, çözülmesi gereken bütün problemler ve sıkıntıları açan bütün kapıları açan bir Salavattır.

 İş Bulmak ve Rızık İçin Okunacak Ayet-i Kerimler ,Dualar,Salavatlar ve İsm-i Şerifler Terkibi

 Mal Mülk Sahibi Olmak İçin Dua

 Fatiha sûresinin fazileti ve Sırları

 Borcu Olup Ödeyemeyenler İçin Borç Ödetme Duaları

 İşi gücü rast gitmeyenlerin okuyacağı dua

 Evlenmek İsteyen Bu Dua Terkibi Uygulasın

 Dertleri Sıkıntıları KESİNLİKLE Açan Bir Dua | Cübbeli Ahmet Hoca 

 Miftâhu’l-Esrâr Salâtı (Düğümleri çözen salavat) Her türlü istek he.

 Yasin Suresi Faziletleri ve Sırları

Ayetel Kürsi'nin Fazlileti ve Sırları

********************************************************************

Evleriniz İşyerleriniz Renklensin

http://stickerim.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder